Panasz bejelentése - Raiffeisen ALAPKEZELŐ
Útkövető
Menü megjelenítése
Céginformációk
- Kapcsolat
- Cégvezetés, vagyonkezelők
- Végrehajtási politika (hatályos: 2023.07.25)
- Javadalmazási politika (hatályos: 2024.07.01-től)
- Szerepvállalási politika (hatályos: 2023.07.28-tól)
- Tájékoztatás szerepvállalási politika végrehajtásáról, 2022
- Panasz bejelentése
- Pénzügyi adatok
- Felügyeleti vizsgálatokkal kapcsolatos határozatok
Tartalom megjelenítő
Salamon Dóra
módosítva ennyi ideje: 5 év
Panasz bejelentése
Célunk az ügyfelek magas színvonalú kiszolgálása.
A Raiffeisen Alapkezelő Zrt. termékei, szolgáltatásai a Raiffeisen Bankban érhetik el az ügyfelek. A tőlük érkező panaszokat a mindenkor hatályos vonatkozó jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően, egységesen központilag kezeljük.
A Raiffeisen Csoport biztosítja, hogy a Szolgáltató magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó észrevételét, panaszát közölhesse.
A Raiffeisen Alapkezelő hatályos Panaszkezelési Szabályzata.